Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Saturday, October 25, 2008

lilin..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hidup x semudah dikata..x semua yg kita nak kita akan dapat..
mendapat sekelumit kasih dari sidia itu pun dh cukup buatku..aku x berani nk minta lebih..
namun aku bahagia, aku x kisah jadi lilin asalkan org yg aku syg sentiasa diterangi cahaya..sentiasa bahagia..sentiasa ceria..
aku sedar, aku perlu bersedia utk apa jua keadaan yg bakal mendatang..
aku x boleh pentingkan diri..setiap hari aku igtkan diri sendiri ttg itu..
aku dh biasa terluka..dh terbiasa..tp x mengapa..
asalkan dia mendapat kebahagiaan yg dicari..
ya...asalkan dia bahagia..pada aku..itulah CINTA.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments: