Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Wednesday, May 20, 2009

sblm aku tidur hari ni..

sblm aku tidur hari ni..
aku nk minta maaf kepada semua jika ada salah dan silap..
minta dihalalkan segalanya..dan doakan yang terbaik buat aku..
dan aku juga sudah maafkan segala salah dan silap semua org2 yg mengenaliku..
dan aku halalkan segala-galanya..dan aku juga mendoakan yang terbaik buat semua..
semoga aku dpt tidur lena malam ni..
dan semoga aku berkesempatan utk bangun lagi esok..lusa..dan hari2 berikutnya..
Ya Allah, ampunilah segala dosa2ku, dosa2 ibu bapaku, dosa2 kekasih hatiku, dan juga dosa2 seluruh ahli keluargaku dan rakan2ku..
aminn..

No comments: