Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Friday, September 5, 2008

Friday, 09/05/2008 - i love him so much!

Dear diary..
dh 2 hari aku x menulis..
hari ni tanggal 5 Ramadhan, sedar x sedar dah 5 hari kita berpuasa, cepatnya masa berlalu..

dear diary..
aku bersyukur kerana dipertemukan dgn seseorang yg sememangnya teramat istimewa di mataku, di hatiku..walaupun dia masih belum sepenuhnya melupai kenangan lalu..tp aku yakin satu hari nanti hatinya akan terbuka sepenuhnya utkku..dan doaku x pernah putus untuk itu.
jika ditanya kenapa aku suka dia...hmm..hanya Allah saja yg tahu, aku mmg syg dia sepenuh jiwa, aku syg dia melebihi diriku sendiri..aku teramat cintai dia..
aku sanggup bukakan kembali hati yg pernah dilukai sblm ni dgn harapan yg satu..semoga dia diciptakan untukku..
aku ign berkongsi hidup dgnnya..aku ingin bahagia bersamanya..
semoga Allah bukakan jalan yg terbaik buat aku dan dia..
insyaAllah.

No comments: