Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Tuesday, September 16, 2008

Tuesday, 09/16/2008 - blackout!

Dear diary..

dlm bulan ni saja dh beberapa kali aku x sihat..
pg td aku 'black out' kejap..nasib baik x rebah..kalo x..hmm..
doc ckp aku demam panas, perut masuk angin, pastu aku blackout sbb bdn lemah sgt, and maybe blood pressure turun mendadak..sbb tu pitam.
hasilnya, mcm2 jenis ubat kene makan..huhu..
tp aku masih puasa hari ni, kalo btol2 x tahan baru mkn ubat.
so skarang ni dh start kene jaga makan, kena byk mkn sayur, buah-buahan, pastu sahur kena mkn secukupnya..dan jgn miss mkn ubat..
thanks to my sis sbb sudi antar aku g klinik..

No comments: