Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Tuesday, October 13, 2009

cerita hari selasa..

td, aku sebenarnya plan nk update blog ni dgn cerita2 open house, tp bile dh on laptop, check fb, check email, tetiba rasa demotivated dh..maleh nk update...maleh nk wat ape2 pun ari ni...argh! tension!
sakit kepala, demam, tekanan darah rendah lagi, sakit perut, PMS, adoi!
nk g clinik rasa x berdaya dh...pastu kt umah lak xde air...arghh!
rasa nk marah, tp nk marah kt saper?? aaa..itu yg kite x tahu tu...

haha..tp kan...secara x langsung, luahan hati nurani aku ni pun dh membuatkan blog aku terupdate dgn sendirinya...

apapun, harap readers doakan agar aku sihat semula seperti sedia kala, agar jap g ade air sbb aku nk basuh baju, agar buah hati aku sentiasa selamat dan sihat di perantauan (dier outstation g johor..huhu..windu!) dan agar aku kaya cepat..ahaks!
wassalam.

No comments: