Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Tuesday, March 9, 2010

My 'E' Day..March 07, 2010.

Alhamdulillah, tanggal 7 Mac, 2010, aku selamat ditunangkan dengan buah hati tersayang..syukur sgt2 kerana doa2 aku diperkenankanNya. Walaupun persediaan hanya ala kadar disebabkan very short notice, majlis ttp berjalan lancar, simple yet meaningful.

Jutaan terima kasih utk wati, wani, kak maizun, mami, cik aziah, cik e, kak niza, cik man, haziq, fatin, ona, umi, zairol, anwar, maksu & paksu, mak 'njang & pak 'njang, kak ula & family, nina & fahmi kerana bersusah payah utk majlis pertunangan ni.
Jutaan terima kasih juga buat tunang tersayang & keluarga kerana sudi menerima diri ini seadanya..

Moga Allah permudahkan segalanya hingga ke jinjang pelamin, insyaAllah.


I love u so much!



Maaf sgt2 to all my friends sbb x inform korang..seriously, aku mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki..

8 comments:

Miss PIJAOSIX said...

tahniah michi...syukur alhamdulillah...

happy tengok ko gumbira..:)

siha said...

hehhehe...sgt cantik~!

wpon short notice, tp nmpk semua perfect!, best kan dpt surprise macamni lalallaalla

hanimichi said...

pija, thanks a lot! aku doakan yg terbaik utk ko gak =D
ko wajib dtg on my big day ok?

hanimichi said...

siha, tq so muchy =)
mmg best disuprisedkan..nasib baik omak den x pengsan.. =P

smashlee said...

waaa haniii!!! xckp pn.... pai ati hang...

hanimichi said...

liyana, sowi sgt2..aku pun tau hari rabu..pas tu kelam kabut ttg persiapan..ahad dh tunang..kelam kabut giler aku..ujung taun ni balik m'sia yer..dtg wedding aku..wajib tau!

Miss PIJAOSIX said...

Tq..
besnye laa dpt suprise mcm tu...
sukee nye laa hai aku dgr..

insyaAllah...kalau takde aral aku pi sane..hehhhe

siha said...

hahaha...kelaka jugak,

pengsan nk dpt menantu, hehehe..