Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Sunday, March 28, 2010

so called 'DIET'


AHAKS!
mase aku tgk pic ni 2-3 hari lps, timbul smgt nk diet yg membuak2..
so aku buat2 la terlupa nk makan (statement ni utk 2-3 hari lepas ye, sekian, terima kasih)
nk dijadikan cerita, smlm aku g open interbiu kt cyberjaya (mekasih b for everything! muah)
interbiu abis dlm kol 4.30, dgn panasnya kt situ...trus rasa lapo tahap cipan..
So kitorang pun g lar putrajaya, ala2 jalan2 cari makan gitu!
Sampai kt precint 16 (kalo x salah), ape lagi, serbu!!!
aku oder sate 20 cucuk, b oder roti john, abc & cendol.
hahah...berganda2 la kalori yg masuk dlm perut ni..
abis mkn, rasa sebu ya amat..huhu..
then mlmnyer pulak..aku temankan my b ke ampang sports planet for futsal reunion.
mase balik tu, kitorang g lepak kt tmn melati mkn burger..
(kpd sape2 yg ske mkn burger, aku rekomen kan tmpt ni..mmg terbaekkk dari ladang!)
ahaks, aku amik PRIME burger yg mana daging nya double gitu...adoiyai..mmg x smpt la aku burn kalori yg kt putrajaya tu..ditambah pulak kalori dari tmn melati..camno nk kuruih camni wahai hanimichi???

kesimpulannya:
diet yer, hmm..diet la sgt kan...kalo camni gayanya, bwk2 la exercise plak ye, hanimichi!

9 comments:

siha said...

hehe...mane de gemuk k.hani..ok lg tu..

hanimichi said...

haha..siha, akak ni jenis yg cpt mengembang..takut woooo.... =P

Miss PIJAOSIX said...

ok je aku tgk ko michi..
aku pun sedang dikejar oleh kalori..heee..makin memberat je kg...

hanimichi said...

pija, ok ek? erm, aku rasa peha aku besau giler..xpe, usaha tangga kejayaan..aku nk kecikkan sket bahagian2 yg sepatutnya kecik =P..

dari itu, dpt aku simpulkan bahawa kalori sentiasa mengejar kita..ahhahaha...

smashlee said...

ko g mkn kt Warisan ke? heee ko nk tuko keje dh erk? aku ni yg dh stat tepk leh ke aku nk dpt keje blik nnt huuu~

kalo kalori dh mengejo, exercise la cik.. pe lagi...

siha said...

cepat mengembang, cepat mengecil, hehehe..jgn riso lah, hehe..maintain comel

hanimichi said...

liyana:
ahaks, btol2..kt precint 16..keje aku skang tension hari2..mane leh tahan..lgpun dengonye kt cyberjaya mashukkk beb..

erm, ko bila abis study yer? aku rasa ko xkan ade masalah nk cari keje balik mesia nnt..xyah risau =)

citer psl kalori, mmg susah hati btol, haha..skang tgh pulun exercise (exercise sgt la kan..)

hanimichi said...

siha:
hehehe..comel eh...

siha said...

COMEL la kak...hehe