Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Wednesday, January 28, 2009

Alhamdulillah..

Sedar x sedar, aku tlh melangkah ke usia 30-an.
Bersyukur aku kehadrat Allah SWT kerana dgn izinNya, aku tlh diberi peluang utk hidup sehingga ke saat ini.
Terima kasih kepada semua yg mendoakan kesejahteraan hidupku. Semoga aku dpt dijodohkan dgn yg tersayang, semoga aku dapat memperbaiki segala kelemahanku, semoga semua owg yg aku sayang dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, semoga aku diberi kesempatan oleh Yg Maha Esa utk merasai nikmat berkeluarga, semoga aku diberi kematangan dan kebijaksanaan dlm menempuh hidup yg mendatang, semoga aku berjaya dunia dan akhirat, semoga aku dapat menjadi seorang muslimah, seorang anak, dan insyaAllah seorang isteri dan ibu yg solehah..aamiiin.

No comments: