Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Thursday, August 13, 2009

xde tajuk...

apa masalah aku yer..
over sensitif? terlalu emosi? ntah..
hati ni asik bertanya kenapa..
byk benda yang buat aku x paham..
byk benda yang buat aku tertanya2..kenapa..kenapa..dan kenapa...
dan kenapa aku???

aku sedar diri sendiri..
aku tau aku x cantik, aku x pandai..
but i deserve to be treated like anyone else..rite??!!
susah sgt ke nk jaga hati aku ni??

3 comments:

smashlee said...

x susah utk pompuan tp susah utk laki sbb derang ni xpaham ppuan.. lg susah kalo derang x amek inisiatif nk kenal and terime hakikat yg ppuan mmg slalu emo! hahahaha

hanimichi said...

tu le tu..
so mcm yg mak aku slalu ckp..
sabarrrr byk2..
haha..
aku ni kalo dh emo, laptop aku ar jadik mangsa..siap luah perasaan dlm blog lagik..ahaks!

smashlee said...

no worries.. aku pn same jek. mmg tu je yg bleh nk buat pn kn, sabo. hehehe