Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Friday, April 2, 2010

Innalillah..


Pemergian yg tidak disangka.
Aku amat merasai kehilangan seseorang yg senantiasa menceriakan pagiku..
Sesungguhnya Allah lebih menyayanginya..
Al-Fatihah buat Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri a.k.a. Din Beramboi.
Moga Allah mencucuri rahmat ke atas roh beliau.
Amin. Al-Fatihah.




2 comments:

Miss PIJAOSIX said...

al-fatihah..
tu laa michi..otw g keje tadi..
len mcm je tak dengar suare arwah nih..selalu tu mesti aku gelak sorg2 dlm kete...ermm...

moge rahnye dicucuri rahmat..amin

hanimichi said...

Satu kehilangan yg sgt besar utk aku yg selalu tension pepagi time g keje especially ari senin...
Perasaan ni lebih kurang sama mcm mase aku dengar berita ustaz Asri Rabbani meninggal last year...mmg rasa janggal..sbb kalo aku dengar lagu rabbani, hilang tension..insyaAllah.
So skang ni just tinggal kenangan...
moga Allah limpahkan rahmat ke atas roh Meor Ahmad Fuad & Ustaz Asri. Amin.