Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Wednesday, April 28, 2010

Just back from Kuantan trip =D















Hanimichi baru je balik dari Kuantan smlm..
Fuiyoooo..best tol dpt rehat2, relaks2, mkn2 & jalan2 dgn tunang terchenta...
Sampai2 je, trus g cari ikan patin tempoyak utk mkn thari..pastu g bakar kalori kt kuantan parade..hehe..agak2 ringan sket bdn, trus g tanjung lumpur cari sata..siap menjamu selera dgn udang goreng, kepok lekor, sotong goreng & air jagung lagik..
Pas solat, aktiviti seterusnya..bakar kalori lagik a.k.a shopping =]

Dah letih jalan2 & pusing2, masa utk balik..otw balik tu smpt lagi singgah mkn mlm walaupun dh dkt kol 11 mlm..heheheh...menu: sup belut (try je sbb x penah rasa), siakap stim asam limau & kerang bakar..cuba kira berapakah kalori yg berjaya dikumpulkan?
haha..xyah le kira..mmg byk pon!

Hmmmm..terfikir sejenak..
kalo hari2 dpt g coti2 mesia kan best, tp Hanimichi lom ade duit nk beli company tmpt dier keje skang, so xyah le nak mimpi g bercuti hari2.. =P

Now...mase utk teruskan kehidupan..cari duit byk2..hehe..nk kawin beb!

8 comments:

Miss PIJAOSIX said...

besnye laa dpat mkn satar..!!

♥♥relyza♥♥ said...

dah lama tak blk kuantan...
huwaaaaaaaaa

hanimichi said...

pija: mmg tersgt besttt...ade lagi dlm aisbox..nak?

relyza: hehehe..bwk2 le balik kg ye... =D

Miss PIJAOSIX said...

nak la..actually aku tak penah try mkn pun..hari tu g kuantan tak sempat nak try...!! heheee

smashlee said...

hoo u can never nk diet kalo dok ctu.. mmg mkn je keje nyer.. dh la seafood = high calories!! tpi... ikan patin best kn? kn?? tpi sata pn best gak..

hee balik aritu aku baru jumper another seafood treasure kt pahang.. lobster msk cili kt Pekan. best giler!! (tpi harga jgn tnyer aku, cik abg yg bayokn hehe)

hanimichi said...

pija: alamak, x smpt nk kasi ko.....xpe, nnt kalo ko g kuantan lagi, singgah kt tg lumpur, tp jgn g malam..mmg abis ar...

hanimichi said...

liyana: huhuh..apo nk buat, my fav food tergolong dlm kelas yg sgt tinggi kalorinya...hehehhe..

tu ar, kalo g sana sesekali tp x mkn seafood rasa rugi giler, nasib baik aku bukan dok kt sana trus..kan?

woo...lobster msk cili kt Pekan? mcm dasat je harganye..ahaks, aku lom berpeluang jln2 kt Pekan lagik, maybe next time aku g ngan ko, leh ko blanje aku..muehhehehe =D

smashlee said...

hahaha, moh le ke Pekan.. aku bley smpai ke Pekan pn sbb cuti aritu 2 minggu gak aku berulang sbb cik abg kt ctu.. skrg pejam mata pn leh drive hehehe.

mmm harga dier tu aku xsure la plak. tpi kdai mkn nyer sempoi ah.. kdai kg kn, should not be too expensive. Kulim lg membangun dr Pekan cik oii. x caye, g bukak map.

ala hani, besenyer kalo ko dok kt tpt tu, ko xhingin dh nk mkn.. kite slalu kalo dpt je mmg melantak sbb jarang nk dpt.. :)