Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Monday, July 27, 2009

Back to routine..

I'm back..
Alhamdulillah, aku selamat sampai ke SS3 around 4am walaupun tersekat dlm jammed yg sgt menyampahkan diriku dari area sg perak sampai la ke area tol jelapang..

25 julai - 26 julai
hmm..bestnye dpt jumpa family terchenta..
tapi rindu lak dgn buah hati terchenta..muehehhe..
syukur kehadrat Ilahi sbb mommy dan yg lelain sihat walafiat, abg aku dh selamat pindah ke rumah baru, tp anak dier lak mcm x serasi dgn bilik diorang..ye la..blom biasa lagik..
mase aku balik awal pagi sabtu tu, angah (anak ke2 abg aku) tido ngan maktok dier kt umah sbb dier xnak tido sowang kt bilik umah baru.

sepanjang 2 hari aku kt kg, aku habiskan masa dgn anak2 buah yg semakin membesar, mcm2 perangai..fahmi (muhammad hakim fahmi - anak bongsu abg aku) dari dulu lagi asik jeles ngan nina ( nur husnina amirah - anak adik aku..br 5 bulan umonye) hmm...jenuh la kitorang larikan nina dari jangkauan fahmi yg suka mkn owg..ahaks...rindunya aku dgn diorang..


looking forward to balik kg again..hahaha..

2 comments:

smashlee said...

fahmi nk adik tu... dh lamer dier jd "adik", tetiber jd "abg" plak..

hanimichi said...

hahaha...nk kene usulkan kt kakak ipar ngan abg aku ar camtu, ahaks!