Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Monday, July 13, 2009

tips untuk bloggers..

salam sumer..
haha..aku ngular kt meeting room..kt opis x brapa nk bleh surf tenet..byk kepochi!

erm, dh setaun lebih aku berblogging, br smlm aku dpt tips2 berguna dlm dunia blogging neh..
ye lar, ade je info dlm web, tp maleh nk baca..hehe.

1st - make sure selalu update blog anda, time yg plg bagus, monday morning sbb time ni lah ramai pelawat..
2nd - always go to other ppl's blog and post your comment..diorang akan singgah kat blog kiter lak pastu..
3rd - tulis bende2 yg interesting, bak kata omputih, less is more, sometime, letak pic pun dh ok..pastu ajak readers utk share apa yg diorang fikir pasal pic tu..

thanks to ina for sharing this info with me..

4 comments:

arlinaroslimathassan said...

wahahahahah!
jangaaaaaaaaaaaaaaaaaan letak nama saya...saya pemalu!
huhuhuh!

hanimichi said...

hahaha..ye la tuh :P

zaty said...

cop2..nk ty..kepochi 2 bnda ape..?

hanimichi said...

zaty, kepochi tu owg yg teerrrlalu kepoh a.k.a. sibuk nk amik tau hal org..hehe..