Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Friday, July 18, 2008

bicara hati..

Ya Allah,
aku bersyukur kepadaMu kerana menemukan aku dgn dirinya
aku tidak kisah dgn masa silamnya..
aku sentiasa menyayangi dirinya melebihi dia menyayangiku..
harapanku hanya satu Ya Allah..
semoga dia diciptakan untukku..
Ya Allah,
satukanlah hatiku dengan hatinya..
jodohkanlah diriku dengan dirinya..
sesungguhnya aku teramat menyintainya..
dan aku amat bahagia bila bersamanya..
Ya Allah,
permudahkanlah segala urusan aku dan dia..
ampunilah dosa2ku dan dosanya..
tetapkanlah iman kami berdua..
tetapkankah hatiku juga hatinya..
hanya kpdMu aku berserah..
hanya kpdMu aku bermohon..
makbulkanlah segala doa2 ku ini..
Aamiiinn, Aamiiinn, Aamiiinn, Ya Rabbal 'Aalamiin.

No comments: