Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Thursday, July 31, 2008

Thursday, 07/31/08

Dear diary..
dh 2 hari aku x update blog..
ape yg aku buat 2 hari lepas eh...
ntah, aku pun dh lupa..
ari ni aku asik wat code scanning je..byk giler..nk kene close sblm end of ww32 which is next week...huhu..skang just tinggal satu module je lagi..insyaAllah bleh siap dlm minggu ni.
Esok my mom's bday..haha..best best..aku amik cuti sbb dh janji nk masak...rasanya nk masak nasi beriyani..tp x pandai lak..huhu..xpe, i'll try my best..nnt nk cari resepi kt tenet :P
Erm, ari sabtu ni aku akan bertolak ke KL. Alhamdulillah, finally mak izinkan, "jaga diri bebaik" kata mak..walaupun gembira, tp sebenarnya dlm hati..risau sgt2..sbb b x brapa sihat minggu ni..aku harap sgt dia akan kembali sihat seperti sediakala secepat mungkin..
Ya Allah, kurniakanlah kesihatan yg terbaik buat buah hatiku..Aamiiin, Ya Rabbal 'Aalamiin.


No comments: