Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Wednesday, July 23, 2008

Wednesday, 07/23/2008 - happy :D

assalamualaikum..
slamat pg sume..
salam ceria dari hanimichi..
ari ni aku pakai bj kurung..haha, nape yer? to be honest, aku pun x tau, aku just pakai je ape yg aku rasa nk pakai..hehe, td kwn2 siap perli lagi, "lupe nk basuh jeans ke?". "ari ni ari jumaat ke?", huhu..sabo je la..maybe salah aku gak, sepatutnya bj kurung tu xleh dispesifikkan pada ari jumaat je..hari2 lain pun leh je pakai, sopan je nmpk kan kan kan..hehe..
Gumbira nye aku sbb meeting dh cancelled, leh concentrate kt keje2 lain..okes, nk g lab jap..
selamat bekerja to all readers..

No comments: