Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Tuesday, September 15, 2009

Berbuka puasa dgn geng2 bas skolah..


Sabtu lps ada small gath for ex-smsb, Elleni jadi kepalanya merangkap ketua lanun2 sedunia. Haha..good job Ellen, walaupun hanya 10 owg yg hadir, namun ttp meriah.
Attendees: Elleni, Donna, Hanny, Juli, Mushiri (Tok Mood), Auri, Shama with gf, Hafizal with wife & anak teruna dia, Own and aku. Kitorang gath kt kedai kopi kt tasik shah alam tu..huhu..yg x bestnye, makanan x cukup, pas buka puasa still lapar lagik, so next destination, Secret Recipe seksyen 9..setibanya kt secret recipe, kami pun start mengorder, ice blended la, sparkling juice la, ice cream la...mcm2..tetiba waiter tu dtg gtau.."maaf encik2 smer, ice dh abis, so makanan yg berkaitan dgn ice xde"..lor! camne lak ais leh abis nih? sape yg sabotaj kitorang??? adoi! terbantut selera..last2 aku order pepsi jek...cess, hampess!
Tp walaupun bermcm rintangan masa mengorder..borak still ON! ape nk buat, smer yg ader tu gila2 belaka, sembang dlm loghat utara sepenuhnya..hahaha! mmg riuh rendah..sepuluh org dh mcm 100 org punya sembang..sabar je la..tp aku happy sbb dpt jumpa balik kwn2 lama..sempoi!
Shama ngan Elleni dh plan nk buat open house raya ke 3 ni kt kulim, leh buat gath raya gak camtu, harapnya dpt jumpa lagi yg lain2..aku windu kowang smer..aku windu zaman skolah, thanks sbb still ingat kat aku yg low profile nih...ahaks! Kowang smer mmg BEST!

No comments: