Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Wednesday, September 2, 2009

Namun ku punya hati..

topik hari ni: Namun ku punya hati..

hati aku ni..erm..camne yg nk ckp ye, aku adalah sowang yg baik ati..haha! Smpt lagi puji diri sendiri, dan Alhamdulillah, aku dikurniakan Allah tahap kesabaran yg tinggi. Apa yg bleh aku buat kalau aku terasa hati, erm..nangis je dlm hati, namun ku punya hati..kdg2 tu ngalir gak air mata..

honestly, aku dh lupa camna rasanya sakit ati, sbb aku selalu abaikan perasaan sakit ati aku bila aku sakit ati, sbb aku xnak owg sakit ati bila tau aku sakit ati..

kdg2 tu hati kecik aku persoalkan kenapa aku terlalu beralah dlm segala hal..berbaloi ke?

namun, x ngapelah, janji smer owg happy dgn pengorbanan aku ni..

bak kata pepatah melayu, buat baik dibalas baik..
bak kata pepatah Scorpion, what u give u get back..

harapnye, pengorbanan aku selama ni dihargai..sekian, terima kasih.

2 comments:

smashlee said...

wei best giler ko dh lupe cmner rasa sakit ati.. kalo la aku leh rasa cmtu, mesti tenang je ati aku slalu.. skrg ni, pe2 aku simpan jek kejenyer.. share tu mmg aku share, tp tanggung nyer diri sdiri jugak...

hanimichi said...

haha..best ke? huhu.. mungkin sbb dh terbiasa..kalo aku nk fikirkan ati aku yg sakit tuh, pastu nk kecik ati, pastu nk majuk..nak ke dier pujuk..karang dier x pujuk..laaagiii la sakit ati..so xyah la nk susahkan diri nk sakit ati..
tp camne pun ppuan ttp ppuan, sensitip beb, secara luarannye, mmg nmpk tenang..tp dalamannye..waduh! perit banget..so dgn blogging ni la aku luahkan apa yg terpendam..ringan sket beban kt dlm ni..