Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Thursday, September 17, 2009

Salam Lebaran dari Hanimichi =)



Assalamualaikum sahabat2 ku jauh dan dekat, selamat berbuka puasa aku ucapkan. Diam x diam, tinggal lagi beberapa hari ja utk kita berpuasa..hari Ahad nnt insyaAllah kita akan menyambut Aidilfitri. Di kesempatan ni, aku dgn rendah diri, ingin memohon maaf jika ada sebarang kesalahan dari segi kelakuan, tutur kata, tatabahasa dari penggunaan ayat prosa klasik mahupun prosa moden atau apa saja bentuk kekhilafan yg aku pernah lakukan. Halalkan segalanya termasuk hutang piutang jika ada.
Kepada yg akan pulang berhari raya di kampung halaman, berhati2 semasa memandu. Untuk pengguna touch & go dan smart tag, pastikan kredit cukup, kepada insan2 yg selalu bayar tol secara tunai, sila pastikan duit kecil anda mencukupi, ini dapat mengelakkan kesesakan lalulintas secara x langsung.
Akhir sekali, harap dapat bertemu lagi selepas raya nanti, yang pastinya, selama aku berada di kampung halaman, aku akan sentiasa merindui buah hati, walau jauh di mata, tetapi senantiasa berada dekat di hati.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin.

- Wassalam.

No comments: