Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Wednesday, September 2, 2009

my wishes..

aku ada few wishes..
  • harap2 dpt lunaskan all my debts secepat mungkin, it's time for saving..target -> 1.5 thn
  • aku nk beli umah secepat mungkin - target -> 2 thn
  • aku nk jadi yg terbaik utk dia dan smer owg.. target -> immediately
  • aku nk antar mami g mekah - target -> 2 thn
  • aku pon nk g mekah..so aku nk antar diri sendiri g saner.. target -> 2 thn
  • aku nk jadi sowang yg pandai masak, uruskan umah, etc.. target -> immediately
  • dlm masa 3 thn, aku nk jadi manager..wah!
  • wish yg last ni, actually inilah priority aku, tp x nak mention kt sini..sbb xnk susahkan hati seseorang..xpelah, biar aku simpan sendiri..

4 comments:

Miss PIJAOSIX said...

wish yg last tu meh aku AMINkan...sebab cam tau jerk..!!

hanimichi said...

owww...ko mmg kawan aku yg palingggg bijak...mekaceh yer.

smashlee said...

aku pn cm tau jek.. aku pn wish yg same je.. moh kite sesame AMEENkn... :)

hanimichi said...

haha..sowang lagi kawan aku yg terer..mmg best ah korang nih..

aku pon nak AMINNN kan skali..moga2 smer wishes aku terutamanya yg last tu jadi kenyataan, AMINNN.