Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Monday, August 4, 2008

Monday, 08/04/2008

Dear diary..
i just back from KL, smlm naik keretapi kt sg buluh kol 9.12 mlm, sampai Butterworth dlm kol 5.50 pagi. Huhu..penatnye, tp aku lebih rela naik keretapi dari naik bas..lebih selesa & selamat rasanya.
Hmm..x puas rasanya g sana 2 hari je, x smpt nk abiskan masa ngan b & kwn aku.
aku just spend 8 jam ngan b on saturday & another 8 hrs on sunday..haha..8 jam sehari pun x puas eh..hehe..tamaknye aku. Tp itu ar, x smpt nk g sume tmpt best kt KL ngan b..masa singkat sgt..huhu..tp apa yg penting, aku berpeluang g Berjaya Hills kt Bukit Tinggi tgk tmpt b keje, dan aku dpt spent masa yg berkualiti ngan b dgn perasaan happy & blissful walaupun x lama..and i'll remember that forever.
Really sorry to intan, aku just smpt breakfast ngan dier je on sunday..then g pusing2 sogo kejap ngan dier, xpe, nnt kalo ade chance, aku g lagi, and this time, aku akn spend masa ngan intan lama sket..insyaAllah, hehe.

3 comments:

smashlee said...

hehe syiok ke KL tu? aku yg blk tetiap bln ni pon leh kire ngn jari baper kali aku kuar g city center. heheee. Baper lame haa naik tren dr Sg Buloh ke Bttwh? Mmg la naik tren lg selamat, tp aku tak tahan kelembapan dier..

hanimichi said...

biase je la..just bila kuar ngan ngan owg tersyg, tu yg best tu..ahahhaha...tp yg plg best masa g bukit tinggi, cantik giler pemandangan...erm, naik train mmg ar lambat, dh tu byk hentian lak.kira 8 jam lebih gak ar..tp x kesah sbb aku amik yg 'berth' nyer, leh tido..hehe.

.::WaNiE::. said...

ting tong..ellow hanimichi