Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Friday, August 8, 2008

Friday, 08/08/2008 - (._.)

Dear diary..
i was having high fever again this morning..
x tau la nape aku selalu je demam recently..
sakit pinggang pun dtg balik..dh lama x rasa sakit camni..
pening kepala & sakit2 badan tu xyah ckp ar..
hmmmm..................................
aku ada byk impian..
aku nk jadi wanita solehah..
aku nk langsaikan suma hutang2 aku..
aku nk kongsi hidup ngan buah ati aku...
aku teringin nk bina keluarga bahagia dgn org yg aku syg..
aku nk tunaikan rukun islam ke 5..
aku teringin nk kelilingi dunia..
aku nk berjaya sbgai wanita, sebagai isteri dan sebagai ibu..
tapi....sempatkah aku??
Ya Allah, ampunilah segala dosa2ku..

No comments: