Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Sunday, August 24, 2008

Sunday, 08/24/2008

Dear diary..
assalamu'alaikum readers..slmt ari minggu..
hari2 cuti camni, ramai yg buat kenduri kesyukuran + sambut puasa..
rasanya minggu dpn lagi byk kenduri yg sama akan diadakan..apa lagi, mkn free ar..hehe.
bln puasa is just around the corner, tinggal kurang dari 7 hari lagi dari sekarang, so for gals, dh abis ganti puasa lom? soalan klise je eh..hehe. Mmg klise sket tp just nk igtkan sesama sendiri..kalo x kene bayar fidyah tu..
pernah gak terfikir, bleh ke aku berjimat masa bulan puasa ni? bleh simpan duit ke? sbb kan xyah breakfast & lunch, so duit tu leh simpan dlm tabung..hehe..ye ke?? hmm...ye la tuh, mase nk beli juadah berbuka tu x igt dah, rasanya kos dier berganda dari kos sarapan + lunch. itu yg selalu terjadi dlm tahun2 yg lpas..haha..so utk Ramadhan tahun ni, aku akn berjimat, aku berazam akan simpan duit walaupun sikit..insyaAllah.


apapun, harapan aku semoga ibadah puasa tahun ni lebih berkualiti dari apa yg aku buat tahun lepas, and same goes to u all..

No comments: