Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Thursday, August 28, 2008

Thursday, 08/28/08 - hehe..mood cuti dh dtg...

Dear diary..
dari minggu lps, org2 sekeliling asik citer pasal pilihanraya kecil permatang pauh, kt paper ngan tv pun sama, member2 kt opis ni pun asik tanya soklan2 yg xde kene mengene ngan hidup aku..tanya pasal habuan la (habuan????? hmm...sampai skang aku x phm habuan ape yg dimaksudkan), pasal itu la, ini la..isk isk, xde maknanya..mana la aku tau sume tuh, aku bkn owg sana, agaknye diorang ni sesaja nk tgk aku ni sokong pihak mane kot..haha...


oklah, aku bkn jenis owg yg ske bercerita psl politik, so lets move on to other topic..ehehhee..
hari ni aku happy sgt, sbb esok keje separuh hari je, then cuti sampai isnin..hahhaha...selamat hari merdeka wahai Malaysia..harapan aku semoga kita suma dpt berfikir dgn matang..sematang usia Malaysia yg menjangkau 51 tahun!

No comments: