Mutiara Kata..

"Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya."

Saturday, August 30, 2008

Saturday, 08/30/2008 - letihnye hari ni..

Dear diary..
Assalamualaikum to all readers.
hari ni aku ikut mak ngan kakak aku g shopping..tp aku jadi pengikut je ar..xde beli apa2 pun..hehe, kuar kol 9 pagi td and balik umah kol 1pm, wah...shopping sakan eh.
kakak aku ckp, nnt bulan puasa dh malas nk kuar2 g beli barang, so hari ni beli stok utk sebulan..pastu beli baju melayu utk anwar ngan haziq..tema taun ni kaler oren..haha..ni sumer idea abg aku ar nih. Mak ngan kakak beli tudung, aku lak cuci mata kt ctu, kalo la ada duit lebih..dh aku borong baju cantik2 :P
time2 PMS camni mmg leceh sket nk kuar shopping..balik td letih giler..
kol 3 lebih tertidur atas sofa ngan tudung masih di kepala..hahaha..
skang tgh tgk finding Nemo kt disney channel, erm.....rindunye aku kt b.....walaupun td dh bervideo call tp still rindu..wahhhh gitu..hehe.
oklah, nk solat maghrib jap..cya!

No comments: